Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Rada naukowa
Zasady etyczne
Zasady publikacji
Nadsyłanie tekstów
Bieżący numer
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 19(12) (2019): Student niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Nr 19(12) (2019): Student niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Opublikowane:
10.12.2019
Z teorii inkluzji
Initiativen zur sozialen Eingliederung und Forschung zur Verbesserung der Lebensqualität der Menschen mit Behinderungen in Deutschland
Leszek Ploch
13-23
PDF (Niemiecki)
Мотивы включения студентов Софийского университета в волонтерские деятельности
Anzhelina Yaneva, Emil Prokopov
25-32
pdf
Формирование основ межкультурной компетенции у детей как ресурс реализации задач инклюзивного образования
Ludmila Grimovskaya
33-42
PDF
Реализация stem-образования детей дошкольного возраста через проектно-исследовательскую деятельность
Tatiana Bogdan, Тatiana Čerevatenko
43-60
PDF
Психологические особенности личностного и профессионального самоопределения учащихся в условиях инклюзивного образования
George Mitin
61-69
PDF
‘Formation of skills for independent life’ a training program for students preparing them to work with children at risk
Iskra Petkova
71-76
PDF (Angielski)
Z praktyki inkluzji
Rozwój potencjału kadry pedagogicznej. Reminiscencje dyrektora placówki wychowawczej
Mariusz Dobijański
79-88
PDF
Znaczenie diagnozy pedagogicznej dla praktyków
Katarzyna Marciniak-Paprocka
89-108
PDF
Баскетбол в колясках как инструмент повышения социального положения человека
Iren Peltekova
109-113
PDF
Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych na przykładzie działań w województwie świętokrzyskim
Mirosław Babiarz, Paweł Garbuzik
115-127
PDF
Дидактическая сказка в подготовке будущих учителей начальной школы
Svetlana Strilec, Marina Grenok
129-146
PDF
Студент – объект и субъект воспитания
Taisa Kalennikova
147-154
PDF
Differences in achievements in learning English as a foreign language between the deaf/hard of hearing and hearing high school students in Serbia
Iva Urdarević
155-167
PDF (Angielski)
Študenti s ADHD a možnosťami ich vzdelania v špeciálnej základnej škole
Beáta Akimjaková
169-183
PDF
Tvorivosť a jej možnosti využitia u rómskych žiakov
Ľudmila Krajčíriková
185-195
PDF
Muzikoterapia hudba ako rapeuticky prostriedok
Amantius Akimjak
197-209
PDF
Kreowanie postaw tolerancji jako przyczynek do integracji osób niepełnosprawnych
Elżbieta Gaweł-Luty
211-224
PDF
Повышение гражданской активности людей с инвалидностью
Valentin Molodychenko, Natalia Molodychenko, Yekaterina Kuchina, Andriej Orlov
225-243
PDF
Nauczyciele realizujący edukację włączającą wobec pracy a ich nadzieja na sukces
Sławomira Laskowska
245-256
PDF
Технологии развития креативного мышления младших школьников с нарушениями зрения
Oksana Kislaya
257-272
PDF
Metody aktywizujące w klasie integracyjnej
Agnieszka Lipowska-Kuźba, Hanna Dłutowska-Osik
273-286
PDF
Recenzje i sprawozdania
Publisher review of the collective scientific publication Within the sphere of inclusions issues. Polish and Ukrainian scientific experience exchange. Collective work scientific edited by: Alicja Antas-Jaszczuk, Sergiusz Nikitin, Agnieszka Roguska The
Per Skoglund
289-291
PDF (Angielski)
Język / Language
English
Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Latest publications
Słowa kluczowe