Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Rada naukowa
  • Zasady etyczne
  • Zasady publikacji
  • Nadsyłanie tekstów
  • Bieżący numer
  • Archiwum
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 16(23) (2023): Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy

Nr 16(23) (2023): Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy

					Pokaż  Nr 16(23) (2023): Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
Opublikowane: 2023-09-29

Pełny numer

  • pdf

Z teorii inkluzji

  • MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI DO WSPIERANIA EDUKACJI INKLUZYJNEJ

    Sławomir Koziej
    • pdf
  • THE BULGARIAN LEGAL FRAMEWORK DETERMINING THE SPECIFICITY OF PEDAGOGICAL WORK

    Daniel Polihronov
    • pdf (English)
  • ORIENTACJA APERCEPCYJNA CZY ZADANIOWA – DLACZEGO POKOLENIE FACEBOOKA CZUJE SIĘ TAK WYALIENOWANE I BEZUŻYTECZNE

    Irena Pospiszyl
    • pdf
  • ZNACZENIE TERAPII INTEGRACJI SENSORYCZNEJ WŚRÓD DZIECI Z ZABURZENIAMI NEUROROZWOJOWYMI

    Paulina Drzeżdzon
    • pdf

Z praktyki inkluzji

  • KORZYŚCI I ZAGROŻENIA DLA UCZNIÓW WYNIKAJĄCE Z REALIZACJI EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ W OPINII NAUCZYCIELI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM

    Weronika Mórawska
    • pdf
  • AKCEPTACJA DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W WARUNKACH EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. KAWALERÓW ORDERU UŚMIECHU W RUDZIENKU

    Marlena Gorczyca
    • pdf
  • FUNKCJONOWANIE RODZINY DZIECKA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ PO DIAGNOZIE

    Zofia Czyżewska, Izabela Anna Katner
    • pdf
  • ZAMIEŃMY TRUDNOŚCI W MOŻLIWOŚCI! CZYLI O TRUDNOŚCIACH DYDAKTYCZNYCH UCZNIÓW KLAS 1-3 JAKO WYZWANIU DLA NAUCZYCIELI

    Paulina Kosznik-Osowicka
    • pdf
  • AKCEPTACJA NAUCZYCIELI Z TATUAŻAMI PRZEZ RODZICÓW UCZNIÓW

    Zofia Czyżewska
    • pdf

Język / Language

  • Język Polski
  • English

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Słowa kluczowe

Instytut Pedagogiki, Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny, ul. Żytnia 39, 08-110 Siedlce.
Copyright © 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.