Good practice in inclusive education: how to care for mental health – healthy lifestyles

Authors

  • Beata Bocian-Waszkiewicz

Keywords:

inclusive education, prevention, healthy lifestyles, mental health

Abstract

The author presents the scenario of educational classes designed to promote activities in the area of social inclusion.

Downloads

Download data is not yet available.

References

http://www.mz.gov.pl/zdrowie-i-profilaktyka/opiekapsychiatryczna/
narodowy-program-ochrony-zdrowiapsychicznego/
http://www.stoczek.net.pl
Portmann R., 1999, Gry i zabawy przeciwko agresji, Jedność, Kielce.
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie
Narodowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego.
Wójcik E., 2000, Metody aktywizujące w pedagogice grup, Rubikon, Kraków.

Published

2019-11-26

How to Cite

Bocian-Waszkiewicz, B. (2019). Good practice in inclusive education: how to care for mental health – healthy lifestyles. Disabled Student. Sketches and Theses, 16(16(9), 331–342. Retrieved from https://czasopisma.uph.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/1174