Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Rada naukowa
  • Zasady etyczne
  • Zasady publikacji
  • Nadsyłanie tekstów
  • Bieżący numer
  • Archiwum
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 11(4) (2011): Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy

Nr 11(4) (2011): Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy

Okładka czasopisma Student Niepełnosprawny 2011

       

Opublikowane: 2021-07-09

Pełny numer

  • PDF

Z teorii inkluzji

  • Sfera kontaktów społecznych uczniów z niepełnosprawnością wzrokową uczęszczających do szkół integracyjnych i ogólnodostępnych – raport z badań

    Milena Nazarczuk
    13-28
    • PDF
  • Community‐based program for drug prevention in schools (case study)

    Yonka Parvanova
    29-38
    • PDF (English)
  • Prawno‐organizacyjne podstawy ochrony ludności o specjalnych potrzebach w sytuacjach kryzysowych

    Paweł Szmitkowski
    39-46
    • PDF
  • Stopień akceptacji norm prawnych i moralnych przez młodzież przystosowaną i nieprzystosowaną społecznie

    Anna Skomiał
    47-68
    • PDF

Z praktyki inkluzji

  • Curriculum development in Slovakia

    Jana Majerčiková
    71-79
    • PDF (English)
  • Efekty pracy nauczyciela wspomagającego z uczniem niepełnosprawnym w szkole ogólnokształcącej z klasami integracyjnymi na przykładzie X LO w Radomiu

    Maria Owczarek
    83-119
    • PDF
  • Scenariusz zajęć profilaktyczno‐wychowawczych – edukacja emocjonalna (cz. 2)

    Beata Bocian
    123-128
    • PDF

Recenzje i sprawozdania

  • Recenzja książki What Really Works in Special and Inclusive Education: Using evidence ‐ based teaching strategies, edited by D. Mitchell, London 2008, ISBN 9‐78‐041536‐925‐1

    Tamara Zacharuk
    131-133
    • PDF

Język / Language

  • Język Polski
  • English

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Słowa kluczowe

Instytut Pedagogiki, Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny, ul. Żytnia 39, 08-110 Siedlce.
Copyright © 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.