Curriculum development in Slovakia
Abstrakt
Artykuł zawiera informacje na temat dwupoziomowego modelu rozwoju programów nauczania w systemie szkolnym Republiki Słowackiej. Model ten obejmuje program państwowy oraz szkolny. Oba programy zostały pokrótce scharakteryzowane poniżej. W dalszej części należy zwrócić również uwagę na role dyrektorów placówek edukacyjnych, którzy odpowiedzialni są za kształtowanie i rozwój oraz jakość nauczania w konkretnych szkołach.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Bibliografia
1. Recommendation of the European Parliament and of the Council from December 18, 2006 on key competences in life‐long learning (2006/962/EC).
2. Act No. 245/2008 Coll. on Education (Act on Education) and on amendments and supplements to certain acts.
3. Act No. 596/2003 Coll. on State Administration and Self‐government in School System and on amendments and supplements to certain acts.
2. Act No. 245/2008 Coll. on Education (Act on Education) and on amendments and supplements to certain acts.
3. Act No. 596/2003 Coll. on State Administration and Self‐government in School System and on amendments and supplements to certain acts.
Pobrania
Opublikowane
09.07.2021
Numer
Dział
Z praktyki inkluzji
Jak cytować
Majerčiková, J. (2021). Curriculum development in Slovakia. Student Niepełnosprawny. Szkice I Rozprawy, 11(11(4), 71-79. https://czasopisma.uph.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/2485