Curriculum development in Slovakia

Autor

  • Jana Majerčiková Department of Pre‐school and Elementary Pedagogy Faculty of Education of the Comenius University Bratislava, Slovak Republic

Abstrakt

Artykuł zawiera informacje na temat dwupoziomowego modelu rozwoju programów nauczania w systemie szkolnym Republiki Słowackiej. Model ten obejmuje program państwowy oraz szkolny. Oba programy zostały pokrótce scharakteryzowane poniżej. W dalszej części należy zwrócić również uwagę na role dyrektorów placówek edukacyjnych, którzy odpowiedzialni są za kształtowanie i rozwój oraz jakość nauczania w konkretnych szkołach.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Bibliografia

1. Recommendation of the European Parliament and of the Council from December 18, 2006 on key competences in life‐long learning (2006/962/EC).
2. Act No. 245/2008 Coll. on Education (Act on Education) and on amendments and supplements to certain acts.
3. Act No. 596/2003 Coll. on State Administration and Self‐government in School System and on amendments and supplements to certain acts.

Opublikowane

09.07.2021

Jak cytować

Majerčiková, J. (2021). Curriculum development in Slovakia. Student Niepełnosprawny. Szkice I Rozprawy, 11(11(4), 71-79. https://czasopisma.uph.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/2485