Metodyka kształcenia przygotowującego przyszły personel medyczny do pracy z dziećmi i dorosłymi ze specjalnymi potrzebami
Abstrakt
Dzieci i dorośli ze specjalnymi potrzebami są pełnoprawnymi członkami naszego społeczeństwa. Rozwijają się i żyją między nami. Dzielą swoje życie z przyjaciółmi, sąsiadami i bliskimi. Artykuł ma na celu przedstawianie zarysu systemu kształcenia przygotowującego przyszły personel medyczny do pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami. Prezentowany "Indywidualny plan opieki zdrowotnej" zawiera cenne informacje dla dzieci i dorosłych ze specjalnymi potrzebami.
Pobrania
Brak dostęþnych danych do wyświetlenia.
Bibliografia
Krasteva N. et al., 2005, Nursing care for people with disabilities, Plovdiv.
Mutafov S. et al., 1994, Somatopediya, Sofia.
Ordinance, from 2015, § 19. the training of children and adults with
special educational needs and / or chronic diseases.
Rangelova E., Smantser A., 2010, Preventive Pedagogics, Sofia.
Yurukova K., et al., 2011, Public Health, Sofia.
Zheleva E., 2004, Learning and practical training in general nursing-training
for the Study of various organs and systems in the human body, Sofia,
page 8-9.
Mutafov S. et al., 1994, Somatopediya, Sofia.
Ordinance, from 2015, § 19. the training of children and adults with
special educational needs and / or chronic diseases.
Rangelova E., Smantser A., 2010, Preventive Pedagogics, Sofia.
Yurukova K., et al., 2011, Public Health, Sofia.
Zheleva E., 2004, Learning and practical training in general nursing-training
for the Study of various organs and systems in the human body, Sofia,
page 8-9.
Pobrania
Opublikowane
2019-11-24
Jak cytować
Zheleva, E. (2019). Metodyka kształcenia przygotowującego przyszły personel medyczny do pracy z dziećmi i dorosłymi ze specjalnymi potrzebami. Student Niepełnosprawny. Szkice I Rozprawy, 16(16(9), 97–108. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/1157
Numer
Dział
Artykuły