Obsługa klienta jako wartość dodana w organizacji usługowej na przykładzie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej

Autor

  • Jacek Dziwulski
  • Wiesław Harasim

Słowa kluczowe:

Badania ankietowe, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Obsługa klienta, Usługi telekomunikacyjne

Abstrakt

W artykule przedstawiono wybrane elementy obsługi klienta mające wpływ na tworzenie wartości dodanej i kreowanie konkurencyjności organizacji na rynku globalnym. Przeprowadzono badania studialne dotyczące obsługi klienta jako wartości dodanej organizacji. Celem badań empirycznych są potrzeby i oczekiwania klientów, jako technikę badawczą zastosowano technikę ankietową. Kwestionariusz ankiety składa się z 16 pytań o charakterze zamkniętym. Pierwsza część pytań odnosi się do obsługi w punktach stacjonarnych, a druga część do obsługi za pośrednictwem Infonetii. Wskazano najistotniejsze kierunki zmian w zarządzaniu strategicznym organizacją.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Jak cytować

Dziwulski, J. ., & Harasim, W. (2019). Obsługa klienta jako wartość dodana w organizacji usługowej na przykładzie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej. Management and Administration Journal, 45(118), 69-76. https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/356