The use of multimedia in promotion of history by public benefit organisations based on Janusz Kurtyka Foundation
DOI:
https://doi.org/10.34739/his.2024.13.36Słowa kluczowe:
History, Multimedia, Promotion of History, Historical Education, Social MediaAbstrakt
Janusz Kurtyka Foundation is an example of institution that includes the use of multimedia in its promotional activity. The statistics show that the Foundation’s accounts and profiles on Facebook, Twitter and YouTube are visibly getting new visitors. This proves that posts, tweets and videos on historical matters and issues involving multimedia samples attract many more users.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Pobrania
Opublikowane
09.08.2024
Numer
Dział
KOMUNIKATY
Licencja
Prawa autorskie (c) 2024 Authors
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Jak cytować
GOSZCZYŃSKI, A. (2024). The use of multimedia in promotion of history by public benefit organisations based on Janusz Kurtyka Foundation. Historia I Świat, 13, 557–560. https://doi.org/10.34739/his.2024.13.36