Wielokulturowe zasoby ludzkie jako podmiot strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Autor

  • Katarzyna Czainska

Słowa kluczowe:

wielokulturowe zasoby ludzkie, marketing wewnętrzny, marketing personalny, employer branding, strategia marketingowa

Abstrakt

W publikacji przedstawiono wybrane trendy występujące w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, zwłaszcza w zakresie internacjonalizacji zasobów ludzkich. Na tym tle wskazano możliwości wykorzystania tychże zasobów w procesie kreatywnego tworzenia strategii marketingowej. Skoncentrowano się szczególnie na koncepcjach: marketingu wewnętrznego, marketingu personalnego, a także employer brandingu.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Jak cytować

Czainska, K. . (2019). Wielokulturowe zasoby ludzkie jako podmiot strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 40(113), 61–70. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/334