Centra handlowe w Polsce i regionie siedleckim
Słowa kluczowe:
centrum handlowe, podaż powierzchni handlowej, inwestor, analiza otoczeniaAbstrakt
Niniejsza publikacja przedstawia pojęcie i istotę centrum handlowego oraz rozmieszczenie centrów handlowych w Polsce i regionie siedleckim. W artykule umieszczono informacje dotyczące podaży powierzchni handlowej oraz charakterystykę Galerii Siedlce. Celem artykułu jest ukazanie wpływu centrów handlowych na społeczeństwo, a także zaprezentowanie wyników analizy otoczenia galerii handlowej w Siedlcach.
Pobrania
Brak dostępnych danych do wyświetlenia.
Pobrania
Opublikowane
2023-01-17
Jak cytować
Laskowska, P. (2023). Centra handlowe w Polsce i regionie siedleckim. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 32(105), 269–274. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/3235
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.