E-biznes jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej

E-business as a way of building a competitive advantage

Autor

  • Milena Gęsina Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
  • Katarzyna Starzyńska Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

Słowa kluczowe:

innovation, e-business, e-commerce, competitive advantage

Abstrakt

The Internet is the driving force behind the modern economy, creating unprecedented growth opportunities than ever companies. The article attempts to identify the importance of e-business in building competitive advantage.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2021-05-21

Jak cytować

Gęsina, M. ., & Starzyńska, K. . (2021). E-biznes jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej: E-business as a way of building a competitive advantage. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 29(102), 273–279. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2385