Zarządzanie jakością w usługach publicznych w warunkach Nowego Zarządzania Publicznego

Quality management in public services in terms of the New Public Management

Autor

  • mgr Anna Klimek Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk Ekonomicznych

Słowa kluczowe:

public management, New Public Management, the quality of public services

Abstrakt

Celem opracowania jest przybliżenie istotnych aspektów związanych z Nowym Zarządzaniem Publicznym. W pracy przedstawiono cechy sektora publicznego oraz różnice pomiędzy zarządzaniem publicznym a zarządzaniem jakością w organizacjach publicznych. Autorzy zwrócili uwagę na charakterystykę najważniejszych zależności w zarządzaniu organizacjami z sektora publicznego, wyjaśnili pojęcia związane z owym Zarządzaniem w sektorze publicznym oraz ukazali możliwe wymiary zarządzania jakością w usługach publicznych.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2021-04-16

Jak cytować

Klimek, A. (2021). Zarządzanie jakością w usługach publicznych w warunkach Nowego Zarządzania Publicznego: Quality management in public services in terms of the New Public Management. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 27(100), 235–243. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2317