Kształtowanie relacji z pracownikami jako płaszczyzna społecznej odpowiedzialności biznesu

Development of relations with employees as plane of social responsibility

Autor

  • Edyta Bombiak Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach Wydział Nauk Ekonomicznych i Prawnych

Słowa kluczowe:

enterprises stakeholders, motivation, evaluation of subordinates, tools shaping relation with employees

Abstrakt

Jednym z ważniejszych obszarów społecznej odpowiedzialności biznesu są dziś
relacje z pracownikami. Dbałość o nie to skuteczny sposób budowania kapitału intelektualnego
stanowiącego unikatowe źródło przewagi konkurencyjnej nowoczesnych organizacji. Niestety
w dzisiejszych czasach, kiedy miarą sukcesu firmy jest zysk, wielu pracodawców o tym zapomina, zaniedbując swoich pracowników. W organizacjach, których menedżerowie dostrzegają
i rozumieją rolę kapitał ludzkiego, CSR stanowi oczywisty element strategii zarządzania zasobami ludzkimi.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2021-02-01

Jak cytować

Bombiak, E. . (2021). Kształtowanie relacji z pracownikami jako płaszczyzna społecznej odpowiedzialności biznesu: Development of relations with employees as plane of social responsibility. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 26(99), 143–157. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/1952