Kształtowanie relacji z pracownikami jako płaszczyzna społecznej odpowiedzialności biznesu
Development of relations with employees as plane of social responsibility
Słowa kluczowe:
enterprises stakeholders, motivation, evaluation of subordinates, tools shaping relation with employeesAbstrakt
Jednym z ważniejszych obszarów społecznej odpowiedzialności biznesu są dziś
relacje z pracownikami. Dbałość o nie to skuteczny sposób budowania kapitału intelektualnego
stanowiącego unikatowe źródło przewagi konkurencyjnej nowoczesnych organizacji. Niestety
w dzisiejszych czasach, kiedy miarą sukcesu firmy jest zysk, wielu pracodawców o tym zapomina, zaniedbując swoich pracowników. W organizacjach, których menedżerowie dostrzegają
i rozumieją rolę kapitał ludzkiego, CSR stanowi oczywisty element strategii zarządzania zasobami ludzkimi.
Pobrania
Brak dostępnych danych do wyświetlenia.
Pobrania
Opublikowane
2021-02-01
Jak cytować
Bombiak, E. . (2021). Kształtowanie relacji z pracownikami jako płaszczyzna społecznej odpowiedzialności biznesu: Development of relations with employees as plane of social responsibility. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 26(99), 143–157. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/1952