Wpływ wiedzy menedżerów na zakres implementacji zarządzania strategicznego w sektorze MSP na przykładzie przedsiębiorstw usług transportowych

Autor

  • Krzysztof Grochowski
  • Daniel Zwierzchowski

Słowa kluczowe:

usługi transportowe, zarządzanie strategiczne, małe i średnie przedsiębiorstwa

Abstrakt

Współcześni menedżerowie zarządzający przedsiębiorstwami muszą zacząć podejmować działania w wymiarze strategicznym, mając na celu rozwiązywanie problemów przesądzających o istnieniu na rynku. Oznacza to, iż przedsiębiorcy powinni tworzyć własne, a zarazem niepowtarzalne koncepcje działania, biorąc pod uwagę teraźniejsze i przyszłe zmiany otoczenia. Aktualna wiedza o zakresie stosowania w praktyce metod i procedur zarządzania strategicznego jest nadal skromna, głównie w przedsiębiorstwach sektora MSP. Jedną z przyczyn postawionej tak tezy jest to, iż zarządzanie strategiczne powstało i ewoluowało w odpowiedzi na zapotrzebowanie dużych przedsiębiorstw.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Jak cytować

Grochowski, K., & Zwierzchowski, D. (2019). Wpływ wiedzy menedżerów na zakres implementacji zarządzania strategicznego w sektorze MSP na przykładzie przedsiębiorstw usług transportowych. Management and Administration Journal, 40(113), 71-81. https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/333