Wielokulturowe zasoby ludzkie jako podmiot strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Authors

  • Katarzyna Czainska

Keywords:

wielokulturowe zasoby ludzkie, marketing wewnętrzny, marketing personalny, employer branding, strategia marketingowa

Abstract

W publikacji przedstawiono wybrane trendy występujące w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, zwłaszcza w zakresie internacjonalizacji zasobów ludzkich. Na tym tle wskazano możliwości wykorzystania tychże zasobów w procesie kreatywnego tworzenia strategii marketingowej. Skoncentrowano się szczególnie na koncepcjach: marketingu wewnętrznego, marketingu personalnego, a także employer brandingu.

Downloads

Download data is not yet available.

How to Cite

Czainska, K. . (2019). Wielokulturowe zasoby ludzkie jako podmiot strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 40(113), 61–70. Retrieved from https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/334