Wielokulturowe zasoby ludzkie jako podmiot strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Keywords:
wielokulturowe zasoby ludzkie, marketing wewnętrzny, marketing personalny, employer branding, strategia marketingowaAbstract
W publikacji przedstawiono wybrane trendy występujące w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, zwłaszcza w zakresie internacjonalizacji zasobów ludzkich. Na tym tle wskazano możliwości wykorzystania tychże zasobów w procesie kreatywnego tworzenia strategii marketingowej. Skoncentrowano się szczególnie na koncepcjach: marketingu wewnętrznego, marketingu personalnego, a także employer brandingu.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Issue
Section
Artykuły
How to Cite
Czainska, K. . (2019). Wielokulturowe zasoby ludzkie jako podmiot strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Management and Administration Journal, 40(113), 61-70. https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/334