E-biznes jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej

E-business as a way of building a competitive advantage

Authors

  • Milena Gęsina Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
  • Katarzyna Starzyńska Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

Keywords:

innovation, e-business, e-commerce, competitive advantage

Abstract

Internet jest siłą napędzającą współczesną gospodarkę, stwarzającą niespotykane dotąd szanse rozwoju przedsiębiorstw. W artykule podjęto próbę określenia znaczenia e-biznesu w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2021-05-21

How to Cite

Gęsina, M. ., & Starzyńska, K. . (2021). E-biznes jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej: E-business as a way of building a competitive advantage. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 29(102), 273–279. Retrieved from https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2385