Zarządzanie wiedzą w korporacji – koncepcje i podejścia

Authors

  • Jacek Florek
  • Edward Klimasara

Abstract

O przewadze współczesnego przedsiębiorstwa nie decydują już zasoby materialne, ale przede wszystkim czynniki związane z właściwym wykorzystaniem wiedzy korporacji. Dlatego istotnym problemem, przed którym dziś staje organizacja, jest umiejętność zdobywania, systematyzowania, gromadzenia, dystrybucji i korzystania z tych niematerialnych zasobów. W artykule przedstawiono wybrane problemy dotyczące zarządzania wiedzą z uwzględnieniem różnych koncepcji i podejść stosowanych w tym obszarze. Ponadto zwrócono uwagę na aspekt operacyjny i strategiczny zarządzania wiedzą szczególnym uwzględnieniem roli zadań organizacji realizujących strategię kodującą i personalizowaną.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2004-06-15

How to Cite

Florek, J., & Klimasara , E. (2004). Zarządzanie wiedzą w korporacji – koncepcje i podejścia. Studia Informatica. System and Information Technology, 3(1), 73–85. Retrieved from https://czasopisma.uph.edu.pl/studiainformatica/article/view/2896