Kształtowanie przewag konkurencyjnych obszarów wiejskich: branding i marketing

Autor

  • Inna Kulish
  • Iryna Kravtsiv

Słowa kluczowe:

marketing, branding, obszary wiejskie, przewaga konkurencyjna, globalizacja, wyzwania geo-ekonomiczne

Abstrakt

Zbadano zasady teoretyczne i metodologiczne powstawania brandingu i marketingu
obszarów wiejskich. Udowodniono ważną rolę brandingu i marketingu obszarów wiejskich w
zwiększaniu konkurencyjności regionu i kraju. Określono podstawowe kierunki rozwoju brandingu i
marketingu obszarów wiejskich w nowoczesnych warunkach. Zaproponowano środki dla wdrożenia
mechanizmów marketingowych w działalności samorządów wiejskich społeczności terytorialnych w
celu poprawy ich konkurencyjności.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Jak cytować

Kulish, I. ., & Kravtsiv, I. . (2019). Kształtowanie przewag konkurencyjnych obszarów wiejskich: branding i marketing. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 38(111), 69–75. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/634