Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych

Autor

  • Katarzyna Starzyńska

Słowa kluczowe:

reklama, sławna osoba, przekaz, firma

Abstrakt

Sławne osoby w reklamach to dość popularny sposób na wzrost sprzedaży produktów
czy usług danej firmy. Przedsiębiorcy zdają sobie z tego sprawę i prężnie wykorzystują tę metodę
promocji z nadzieją, iż dzięki niej odniosą sukces. W niniejszym artykule podjęto próbę scharakteryzowania
tego zjawiska z uwzględnieniem zasad nim rządzących.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Jak cytować

Starzyńska, K. (2019). Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 36(109), 255–259. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/561