Wirtualne muzeum i spacer – wartość dodana strony internetowej

Autor

  • Beata Gontar University of Łódź, Faculty of Management

Słowa kluczowe:

marketing internetowy, wirtualne muzeum, podcast, wirtualny spacer, rozszerzona rzeczywistość

Abstrakt

Nowe technologie rozszerzają możliwości prezentacji kolekcji muzealnych. To powód, dla którego muzea są zainteresowane cyfryzacją ich kolekcji, które stają się ogólnie dostępne, i to o każdej porze. Nowe technologie, jak na przykład rozszerzona rzeczywistość czy gigapanoramy, są stosowane na stronach internetowych muzeów, a możliwość dotarcia z ekspozycją do nowych odbiorców (po niewielkich kosztach) jest na tyle kusząca, że wiele jednostek decyduje się na projekty związane z wykorzystaniem nowych technologii.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Opublikowane

2023-01-17

Jak cytować

Gontar, B. (2023). Wirtualne muzeum i spacer – wartość dodana strony internetowej. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 32(105), 59–68. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/3213