Osoba niepełnosprawna ruchowo jako konsument 3.0

Autor

  • Magdalena Maciaszczyk

Słowa kluczowe:

konsument niepełnosprawny ruchowo, konsument 3.0, digitalizacja życia, zachowania konsumenckie

Abstrakt

W niniejszej publikacji przybliżono zagadnienia związane z pojęciem konsumenta
3.0 oraz przedstawiono zestaw cech charakterystycznych dla współczesnego konsumenta. Artykuł
ma charakter koncepcyjny. Podstawą do napisania opracowania były jakościowe badania przeprowadzone
na celowo dobranej próbie konsumentów niepełnosprawnych ruchowo, zamieszkujących
na terenie Lubelszczyzny. Uzyskane wyniki upoważniają do postawienia tezy, iż względnie młodzi
konsumenci niepełnosprawni ruchowo legitymują się cechami wspólnymi oraz przejawiają szereg
zachowań, które spełniają założenia bycia konsumentem 3.0.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Jak cytować

Maciaszczyk, M. (2019). Osoba niepełnosprawna ruchowo jako konsument 3.0. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 39(112), 55–62. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/289