Теоретические аспекты диверсификации туристических предприятий

Theoretical aspects of the travel companies diversification

Autor

  • prof. zw. dr hab. Ema Halavach Brzeski Państwowy Uniwersytet Techniczny
  • prof. zw. dr hab. Aliaksandr Rubakhau Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawe

Słowa kluczowe:

diversification strategy, form of diversification, the market of tourist services

Abstrakt

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem ma szczególne znaczenie na dynamicznym wysoko turbulentnym rynku XXI wieku. W warunkach współczesnego kryzysu finansowego przedsiębiorstwa funkcjonują w oparciu o strategie, które uwzgłędniają koneczność ciągłych zmian w ich działalności. Jedną ze strategii zorientowanych na zmianę produktu, działalności lub rynku jest dywersyfikacja. W artykułe zostały przedstawione możliwe formy dywersyfikacji przedsiębiorstw branży turystycznej. Na przykładzie jednego z przedsiębiorstw obwodu brzeskiego Republiki Białoruś zostały rozpatrzone metody i mechanizmy dywersyfikacji oraz zarządzania nią we współczesnych warunkach zmieniającego się rynku.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2021-04-14

Jak cytować

Halavach, E., & Rubakhau, A. . (2021). Теоретические аспекты диверсификации туристических предприятий: Theoretical aspects of the travel companies diversification. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 27(100), 25–37. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2294