Postawy młodzieży wobec reklamy ambientowej
Attitudes of the young towards ambient advertising
Słowa kluczowe:
ambient media, unconventional advertising, marketing communication, market of the youngAbstrakt
Celem artykułu jest wskazanie możliwości i warunków wykorzystania reklamy ambientowej na rynku młodzieżowym. Przedstawiono istotę i charakterystykę ambient mediów. Zasadniczą część pracy stanowią wyniki i analiza badań empirycznych dotyczących postaw młodzieży wobec tej formy komunikacji marketingowej.
Pobrania
Brak dostępnych danych do wyświetlenia.
Pobrania
Opublikowane
2021-04-07
Jak cytować
Pudło, K. ., & Wyrwisz, J. (2021). Postawy młodzieży wobec reklamy ambientowej: Attitudes of the young towards ambient advertising. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 25(98), 403–414. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2228