Efektywna promocja własna jako źródło wizerunkowego sukcesu organizacji medialnej – na przykładzie TVN S.A.

Effective self-promotion as a source of image success of a media organization – based on the example of TVN S.A.

Autor

  • dr Anna Jupowicz-Ginalska Społeczna Akademia Nauk, Oddział w Warszawie

Słowa kluczowe:

media marketing, media promotion, autopromotion, image

Abstrakt

TVN to z pewnością jedno z najważniejszych mediów w Polsce, którego działania od samego początku cechowała duża innowacyjność: zarówno w budowaniu oferty programowej, jak i podejściu do strategii promocyjnej. Przedsiębiorstwo niejednokrotnie inicjowało interesujące rozwiązania wizerunkowe, stając się tym samym inspiracją dla pozostałych graczy rynkowych. W niniejszym artykule wskazuję wpływ umiejętnie prowadzonej aktywności propagatorskiej na wizerunkowy sukces tej organizacji. Skupiam się przede wszystkim na obszarach, związanych z siłą i rozpoznawalnością marki oraz przedstawiam realne osiągnięcia nadawcy i najważniejsze techniki promocyjne, wykorzystywane przez stację w celu kreowania silnej pozycji w branży. Potwierdzam też tezę wielokanałowości promocji medialnej. Można wręcz mówić o konwergentności tego zjawiska, w którym mnogie techniki integrują się, łączą, przenikają i uzupełniają, tworząc spójną wizerunkowo wizję przedsiębiorstwa. Co więcej, wsparcie promocyjne otrzymuje każde z „czterech P” marketingu medialnego, czyli produkt, cena, dystrybucja i sama promocja.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2021-04-07

Jak cytować

Jupowicz-Ginalska, A. (2021). Efektywna promocja własna jako źródło wizerunkowego sukcesu organizacji medialnej – na przykładzie TVN S.A.: Effective self-promotion as a source of image success of a media organization – based on the example of TVN S.A. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 25(98), 383–402. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2226