Communication methods used in marketing activities directed for organizational learning and innovation

Wykorzystanie metod komunikacji w działaniach marketingowych ukierunkowanych na organizacyjne uczenie się i innowacje

Autor

  • Paweł Łukasik Katedra Zachowań Organizacyjnych, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Słowa kluczowe:

methods of communication, marketing, innovation

Abstrakt

Wykorzystanie metod komunikacji w działaniach marketingowych ukierunkowanych na organizacyjne uczenie się i innowacje zawiera krótki opis działań marketingowych i opis tych działań, które są ukierunkowane na: - pozyskiwanie wiedzy poprzez analizowanie uwag klientów, - zbieranie informacji o konkurencji, - poszukiwanie przełomów w produktach, technologiach i metodach. Badanie koncentruje się na wykorzystaniu metod komunikacji w tych operacjach. Zbadano wykorzystanie ponad trzydziestu metod komunikacji w organizacjach Polski południowej, jak wywiady informacyjne, rozmowy konsultacyjne, spotkanie, Lessons Learned, moderacja, Internet, Intranet, ankiety itp. Artykuł opisuje te metody i odkrywa funkcje, jakie pełnią we wspomnianych wyżej działaniach. Jest to w szczególności wspieranie innowacji.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Opublikowane

2021-03-04

Jak cytować

Łukasik, P. (2021). Communication methods used in marketing activities directed for organizational learning and innovation: Wykorzystanie metod komunikacji w działaniach marketingowych ukierunkowanych na organizacyjne uczenie się i innowacje. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 30(103), 217–227. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2090