Kreowanie wizerunku jednostek terytorialnych

Creating the image of territorial units

Autor

  • mgr Marcin Chrząścik Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

Słowa kluczowe:

territorial marketing, image, promotion, advertising, public relations, sponsorship, political subdivision, local unit

Abstrakt

Publikacja stanowi o potrzebach i sposobach budowania wizerunku jednostek terytorialnych. Zagadnienie wizerunku coraz odważniej przenika do samorządów w rozumieniu indywidualnym jak i zbiorowym oraz lokalnym i regionalnym. Artykuł jest ona przeznaczony dla praktyków, samorządowców, lokalnych organizacji społecznych oraz studentów zainteresowanych tym szczególnym zagadnieniem marketingu terytorialnego w ujęciu zastosowania poszczególnych grup instrumentów promocyjnych (reklamy, public relations i sponsoringu) do kreowania wizerunku jednostek terytorialnych.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Opublikowane

2021-02-20

Jak cytować

Chrząścik, M. (2021). Kreowanie wizerunku jednostek terytorialnych: Creating the image of territorial units. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 24(97), 411–420. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2024