Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie usługowym

Quality management in the enterprises service

Autor

  • Janusz Toruński

Słowa kluczowe:

service, quality, service quality assessment, gaps model of service quality

Abstrakt

Przedsiębiorstwa usługowe w coraz bardziej złożonym otoczeniu rynkowym. Wzrastająca konkurencja, ciagle wprowadzanie na Rynek Nowych Usług, wzrost dobrobytu
i Wiedzy oraz rosnące w powiązaniu z Tym nagłówki poprawki, dostosowywanie Jakości przez usługodawców zrobić Tych warunków. Zaobserwować można również
wyrównywanie się poziomu jakości ofert konkurentów. W artykule podjęto próby przedstawienia
uwarunkowań próby w przedsiębiorstwie usługowym.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2021-02-17

Jak cytować

Toruński, J. (2021). Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie usługowym: Quality management in the enterprises service. Zeszyty Naukowe UPH Seria Administracja I Zarządzanie, 24(97), 73–78. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/1985