Kształtowanie przewag konkurencyjnych obszarów wiejskich: branding i marketing
Słowa kluczowe:
marketing, branding, obszary wiejskie, przewaga konkurencyjna, globalizacja, wyzwania geo-ekonomiczneAbstrakt
Zbadano zasady teoretyczne i metodologiczne powstawania brandingu i marketingu
obszarów wiejskich. Udowodniono ważną rolę brandingu i marketingu obszarów wiejskich w
zwiększaniu konkurencyjności regionu i kraju. Określono podstawowe kierunki rozwoju brandingu i
marketingu obszarów wiejskich w nowoczesnych warunkach. Zaproponowano środki dla wdrożenia
mechanizmów marketingowych w działalności samorządów wiejskich społeczności terytorialnych w
celu poprawy ich konkurencyjności.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Pobrania
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
Kulish, I. ., & Kravtsiv, I. . (2019). Kształtowanie przewag konkurencyjnych obszarów wiejskich: branding i marketing. Management and Administration Journal, 38(111), 69-75. https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/634