Strategiczna Karta Wyników odpowiedzią na aktualne wyzwania strategiczne : przeżytek czy nowa jakość?

Autor

  • Magdalena Mulawa Maria Curie-Skłodowska University in Lublin

Słowa kluczowe:

Cele strategiczne, Rozwój strategiczny, Podejmowanie decyzji strategicznych, Strategiczna Karta Wyników

Abstrakt

Dynamicznie zmieniające się uwarunkowania współczesnej gospodarki wytyczają przed podmiotami gospodarczymi wciąż nowe wyzwania. Pojawiają się tym samym kolejne koncepcje strategiczne, a wraz z nimi metody wspierające wzrost efektywności procesów zachodzących w przedsiębiorstwie, zgodnych z opracowaną wcześniej strategią. Artykuł poświęcony jest ukazaniu aktualności problemów związanych z wdrożeniem i kontrolą strategiczną traktowanych jako główne wyzwania strategiczne. Ponadto przedmiotem rozważań jest koncepcja Strategicznej Karty Wyników i kierunki jej wykorzystania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Karta ukazana jest jako narzędzie wielowymiarowe i ponadczasowe, o dużym potencjalne dalszego rozwoju w obszarze wsparcia działań strategicznych przedsiębiorstw

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Opublikowane

2017-12-31

Jak cytować

Mulawa , M. (2017). Strategiczna Karta Wyników odpowiedzią na aktualne wyzwania strategiczne : przeżytek czy nowa jakość?. Management and Administration Journal, 42(115), 139-152. https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/385