Rola marketingu w piłce nożnej

Autor

  • Tornike Khoshtaria International Black Sea University Business Management Faculty

Słowa kluczowe:

marketing, zarządzanie, sport, kryzys kredytowy

Abstrakt

Celem niniejszej pracy jest zbadanie znaczenia marketingu w biznesie piłkarskim. Aby zrealizować założony cel przeprowadzono badania satysfakcji klientów i ich lojalności wobec swoich klubów w długim okresie. Praca dotyczy też cyklu życia produktu piłki nożnej i roli marketingu w jego przedłużeniu. Dane wtórne zostały zebrane i krytycznie analizowane, aby przekonać się, czy pomiary teoretyczne mają możliwość prawidłowego wykorzystania w praktycznym świecie biznesu piłkarskiego.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Opublikowane

2023-01-17

Jak cytować

Khoshtaria, T. (2023). Rola marketingu w piłce nożnej. Management and Administration Journal, 32(105), 83-93. https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/3215