Rola skojarzeń w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej

The role of associations in creating the image of a territorial unit

Autor

  • mgr Marcin Chrząścik Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

Słowa kluczowe:

territorial marketing, promotion, image, communication, association, belief, experience

Abstrakt

Złożony i długofalowy proces kreowania wizerunku tak specyficznego podmiotu, jakim jest jednostka terytorialna, zakłada przede wszystkim wypracowanie jego rozpoznawalności. Fakt, iż owa rozpoznawalność powinna być jednoznacznie pozytywna, przyjmuje się - i słusznie - jako niekwestionowany, oczywisty cel podejmowanych działań wizerunkowych. Nie bez powodu w większości ujęć teoretycznych wizerunek miasta definiuje się w kategoriach skomplikowanego zbioru „wytworów mentalnych” i to właśnie na bazie wytworów, jakimi są skojarzenia, zachodzi proces identyfikacji wizerunku jednostek terytorialnych. W artykule omówiono pozytywne i negatywne aspekty skojarzeń związanych z procesami komunikacyjnymi jednostek terytorialnych.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Opublikowane

2021-04-06

Jak cytować

Chrząścik, M. (2021). Rola skojarzeń w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej: The role of associations in creating the image of a territorial unit. Management and Administration Journal, 25(98), 297-304. https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2216