Zarządzanie relacjami z klientami jako źródło sukcesu organizacji

Customer relationship management (CRM) as a source of organization success

Autor

  • dr inż. Wioletta Wróblewska Zakład Ekonomiki Ogrodnictwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

Słowa kluczowe:

client, customer relationship management, success, organization

Abstrakt

Przedstawiono przegląd zagadnień dotyczących strategii zarządzania relacjami z klientem (CRM) jako jednego ze źródeł sukcesu organizacji. Scharakteryzowano podstawowe narzędzia budowania relacji z klientem, metody pomiaru wartości związku oraz korzyści stosowania i wdrożenia CRM.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Opublikowane

2021-02-19

Jak cytować

Wróblewska, dr inż. W. (2021). Zarządzanie relacjami z klientami jako źródło sukcesu organizacji: Customer relationship management (CRM) as a source of organization success. Management and Administration Journal, 24(97), 229-239. https://czasopisma.uph.edu.pl/znadministracja/article/view/2007