Media uczestnikami walki informacyjnej
Słowa kluczowe:
media, walka informacyjna, atak informacyjny, obrona informacyjna, zakłócanie informacyjneAbstrakt
W artykule poruszone zostały problemy dotyczące istoty walki informacyjnej i jej elementów składowych. Media będące jej bezpośrednimi i pośrednimi uczestnikami m.in. w sferze politycznej, społecznej czy gospodarczej docierają do ludzkich umysłów przez umieszczanie określonych treści w przestrzeni informacyjnej. Posiadany przez media dostęp do wspomnianej przestrzeni pozwala im m.in. na sterowanie percepcją odbiorczą adresatów. To jak interpretujemy odbierane informacje zależy nie tylko od naszego wykształcenia czy doświadczenia, ale i od treści przekazywanych przez media.
Pobrania
Brak dostęþnych danych do wyświetlenia.
Pobrania
Opublikowane
2019-12-12
Jak cytować
Żebrowski, A. ., & Żmigrodzka, M. (2019). Media uczestnikami walki informacyjnej. Doctrina. Studia społeczno-Polityczne, 9(9), 369–388. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/doctrina/article/view/1370
Numer
Dział
Artykuły