Curriculum development in Slovakia

Autor

  • Jana Majerčiková Department of Pre‐school and Elementary Pedagogy Faculty of Education of the Comenius University Bratislava, Slovak Republic

Abstrakt

Artykuł zawiera informacje na temat dwupoziomowego modelu rozwoju programów nauczania w systemie szkolnym Republiki Słowackiej. Model ten obejmuje program państwowy oraz szkolny. Oba programy zostały pokrótce scharakteryzowane poniżej. W dalszej części należy zwrócić również uwagę na role dyrektorów placówek edukacyjnych, którzy odpowiedzialni są za kształtowanie i rozwój oraz jakość nauczania w konkretnych szkołach.

Pobrania

Brak dostęþnych danych do wyświetlenia.

Bibliografia

1. Recommendation of the European Parliament and of the Council from December 18, 2006 on key competences in life‐long learning (2006/962/EC).
2. Act No. 245/2008 Coll. on Education (Act on Education) and on amendments and supplements to certain acts.
3. Act No. 596/2003 Coll. on State Administration and Self‐government in School System and on amendments and supplements to certain acts.

Opublikowane

2021-07-09

Jak cytować

Majerčiková, J. (2021). Curriculum development in Slovakia. Student Niepełnosprawny. Szkice I Rozprawy, 11(11(4), 71–79. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/2485