WYMIAR FRAKTALNY PRAWDY I KŁAMSTWA W SZTUCE FLY-BY ALFONSA VALLEJO. OD DERRIDY I LEVINASA DO TEORII SAMOPODOBIEŃSTWA JAKO METAFORY EGZYSTENCJI

Autor

  • Natalia Szejko

Słowa kluczowe:

fractals, Alfonso Vallejo, theory of self-similarity

Abstrakt

Theatre of Alfonso Vallejo presents complex psychic processes and therefore is barely realistic, on the contrary, it is based upon surrealistic visions adequate to diversity of human being. Although it seems chaotic, this chaos re-sembles network of infinite connections that produce, as a consequence, infinite number of questions and possible answers. To interpret the complexity of Val-lejo's dramas we use theory of fractals and self-similarity in play Fly-by.

Pobrania

Brak dostęþnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-16

Jak cytować

Szejko, N. (2019). WYMIAR FRAKTALNY PRAWDY I KŁAMSTWA W SZTUCE FLY-BY ALFONSA VALLEJO. OD DERRIDY I LEVINASA DO TEORII SAMOPODOBIEŃSTWA JAKO METAFORY EGZYSTENCJI. Conversatoria Litteraria, 10(-), 213–221. Pobrano z https://czasopisma.uph.edu.pl/conversatorialitteraria/article/view/1018